Joko sitä ollaan pikkujoulutunnelmissa?

Mä oon saanu sitä tunnelmaa tuutin täydeltä ainakin 2 päivää. Eilen hieman varaslähtönä aamukahvit oli töissä muutettu glögiksi yms suuhunpantavaa siihen lisäksi. En o mikään glögi-ihminen, joten mulle se on aina pettymys kun jää kahvitta. Sain sitä kahvia kyllä sitten vähän myöhemmin.

Tänään taas sitä glögiä tuputettu joka paikassa. Ja joka toinen ihminen sitten toivottelee sitä hyvää pikkujoulua. Niin ja pikkujouluriisipuurotkin tänään ruokana. Pikkujoulukinkkua kaupassa....

Mulla on toi BB 247 taustalla, sieltä se nyt enää puuttuis pikkujoulunvietto. Jouluahan ne vietti jo sillon kun Munya käväs.

Jamo on niin tunteikas... Onneks toikin loppuu. Vaikkei siinä ole tapahtu pitkiin aikoihin enää mitään, niin oon mä sitä 247 pitänyt aina taustalla kun se tuli kerran hankittua. Sitten sitä istuskelee näinkin myöhään hereillä. Aamulla ei pääse millään ylös. Olin tossa tänään 18 aikoihin niin väsyny että nukahdin kesken lehden luennan. Emmerdalesta tuskin muistan mitään kun olin "pilkillä" sen koko ajan ja RemonttiReiskatkin meni ihan ohi vaikka olisin mielellään katsonu. Nyt pitäis olla nukkumas kun kello taas yli 1.

Pakko mennä ennen kun työmies kohta tulee ajosta. Volvokin oli temppuillut tänään eikä suostunut käynnistymään enää kotiin päin meilahden sairaalan pihalta. Nyt piti mennä toisella autolla yöllä hakemaan 2 tyyppiä Amin Asikaisen matsista...Kyllä ne uudetkin autot temppuilee, 95000 ajettu.

Hyvää yötä + hyvää pikkujoulua ;)

video loppuun, tuli jotenkin mieleen don huonot/hyvää yötä ja huomenta,ehdit myöhemmin nukkua, 24 tuntia toivottavat sulle onnea...