Taitaa olla pitemmänlainen tauko rakennushommista,vaikuttais vähän siltä.

Viikko sitten käytiin sammuttamassa valot, jotka olivat olleet päällä kellarissa muutamia viikkoja. Ne olis varmaan vieläkin päällä ellen olis pakottanut menemään sinne, ja mun piti ajaa, muuten ei oltais menty.

Siitäkin ajamisesta tulee välillä kränää, kun en halua ajaa tuiskussa tai liukkailla (ja pimeellä, joka oli vaan jonkun aikaa mun tekosyy, ei enää, olen myöntynyt jo sen verran) ja toinen kun ajaa työkseen ei myöskään haluis ajaa. Kerran meillä jäi yks ostosreissu tekemättä kun en suostunu ajamaan, mulla oli jo kengät jalassa kun ovella sanoin että en sitten aja... ehkä mä jo nykyään voisinkin ajaa, mutta en kyllä stadissa.

Tapetteja en ole käynyt tutkimassa kaupassa vaikka piti. Yhden sisustuslehden ostin maanantaina, ei mitään erikoista siinäkään.

Viikonloppu on niin kysymysmerkkejä täynnä. Mennäänkö hommiin vai menenkö perjantaina teatteria katsomaan illalla vai kurssille. Jos teatteriin niin sit jää kurssista perjantai-ilta väliin, la ja sunn kurssia klo 10-16. Voihan se olla että kurssi on täynnä. Kaikki olis yhtäaikaa. Mä en tiedä enää mitään...

 

LISÄYS: teatterikipale on monologi... mies joka kieltäytyi käyttämästä hissiä Lasse Pöystihän se siinä.

Kulttuuritalo Karelia ssa meillä päin.

Pitäis kyllä mennä jo senkin takia että harvoin on tarjolla suomenkielistä yleensäkään mitään...

Ja se kurssi on kalligrafiaa, olis pitänyt ilmoittautua jo 2 vkoa sitten.