Marraskuussa mietittiin että onko marraskuun jälkeistä elämää tai big brotherin jälkeistä elämää. On niin ollu elämätä ettei tänne ole kerennyt. Luulis.

Täällä ollaan niin luukutettu luukkuja ettei bloggailuun ole ollut aikaa. Luulis.

No 5 joulukalenteria on, kaikki eri urheiluseurojen. Yhdestä on tullut jo voitto. Jee-niinhän sitä luulis että jee, vaan eipä ollu mulle käyttöä sille voitolle. Miten ne kehtaa laittaa sellasia voittoja kuin "kiillotuskone". Auton kiillottamiseen. Voihan juma !

Pistin tavaran eteenpäin Jennylle, mitähän Janne siitä sanoi? Vähän meni maku sen urheiluseuran (jalkapallo) joulukalentereista.

Tänään olin törsäämäs veronpalautuksia. Ihan stadiin asti piti mennä. Talvitakin löysin, 40e kun oli alennettu ja sit plussapisteistä saatuja seteleitä laitoin lisäks. Löysin ja ostin mä tietysti jotain muutakin.

Meinasin lentää pyllylleni kun vasta Kampin Anttilassa näin iltasanomat ekan kerran -  että se Pete meni ja putos...

Olin siinä jossain vaiheessa mun toisella kahvitauolla Forumin Fazerin kahvilassa ja kukas se sinne tupsahti, Idols-Jaana, kahden kaverinsa kanssa. Joi siinä jotain ja leivosta naposteli ja sitten alkoi meikkaamaan. Jossain vaiheessa salama välähti jossakin, oliskohan joku ottanut kuvan Jaanasta, en saanut selvää mistä päin välähti.

Että ihan antoisa lomapäivä Hooooforssissa.