Ennen kun alan TAAS kotitöihin..(ties kuinka kauan mielummin viihdyn tässä koneella,yleensä kaikki muu on kivempaa kuin imurointi)laitan viime yöstä raporttia.

Kirves heilui viime yönä.

Uni meni siis näin:

ajelin autolla ilmeisesti kotiin ja päätin oikaista erään talon pihan läpi, olin tehnyt sen kerran aiemminkin. Piha oli hiukan keskeneräinen, joten siitä pystyi oikaisemaan,ilmeisesti muutkin tekivät niin. Meinasin oikaista vielä toisenkin pihan läpi, mutta siinä pihalla oli ihminen alasti pyllistelemässä tarpeitaan??? joten jäinkin näiden talojen välissä olevan talon pihalle, joka oli ystäväni Minnan talo.

Sitten näin että kiukkuinen nainen (en tunne oikeasti tätä naista,mutta sen näköinen on olemassa) tulee siitä 1. talosta kirveen kanssa, mun perässä siis.

Yritin piilotella pihalla,mutta totesin että turvallisempaa mennä Minnan luo. Minnalle sanoin että piilottele mua. Kävi se nainen oven takana, mutta Minna valehteli että en ole sisällä (autoni oli pihalla ;)  )

Se nainen ei tuntunut luovuttavan etsintöjä ja siihen tuli jo sen mieskin mua etsimään, joten pakkohan mun oli tulla piilosta,koska näytti jo siltä että ne alkavat sabotoimaan mun autoa.

Huudeltiin sitten siinä, minä talon parvekkeella ja nämä kiukkuiset pihalla että mikä on niiden kiukun syy. Minä tekeydyin tietämättömäksi.

Annoin niiden purkaa kiukkuaan ja tarkoitukseni oli sitten antaa niille takaisin neuvomalla että ovatko ajatelleet suunnitella pihaa vähän paremmin, niinku aitaa tai pensaita vähän sinne esteeksi...

mutta sitten heräsin.

Jäi vähän riitaisaan kohtaan tämä mun herääminen. Huokasin että onneks oli unta.