Oli tosiaan vähän taukoa tässä muutama päivä, en todellakaan jumittunut lukemaan kirjoja.

Olin mä tossa jo melkein kirjoittamassa yks ilta tänne, mutta jostain syystä jäi tekemättä. Meinasin sillon vaan sitä että kun Häkkisetkin eros ja juttelin tutun kanssa niitä näitä julkkisjuoruja, mitenhän jutustelut menikin sitten siihen että kun se eräs suomalainenkin jääkiekkoilija "Tiimu Silanne" on kaikkien lehtien kiiltokuvapoika ja esimerkillinen perheenisä, sain järkytyksekseni kuulla että mitä vielä, on se yrittäny iskeä yhtä sun toista nuorta naista eräässä suomalaisessa pienessä merenrantakaupungissa ja jopa nähty sitten miten se on painunut jonkun pimun kanssa jonnekin hyttiin. Siinä karisi mun nuoruudenihanteen kiilto ja lätsähti silmille tollaset jutut kuin märkä tiskirätti. Jos jotain järkytti Erkun ja Miksun ero, mua järkytti toi edellinen...

Hjallista vaan surkuttelin siinä vielä, että menikin haksahtamaan semmosen paskiaisen ämmän kanssa joka nyt siel eduskunnassa, you know kaikki ketä tarkotan. Mä en viitti laittaa nimiä jos joku googlaa ja sit mun blogi bongahtaa esille. Heh. Että voi voi noita miehiä, varsinkin niitä joilla sitä fyffee. Ja onks se kulissia koko Kimpsun ja Jentsun avioliitto?

Kyllä sitä olis aineistoa suomalaiseenkin saippuaoopperaan.

Tää oli vähän poikkeavaa tekstiä mitä mä yleensä tänne.