niin laitan vielä muutamia kuvia.

Häiden jälkeen onneks kaikki sukulaiset eivät heti häipyneet, vaan jäivät vielä mökkeilemään ja sen semmoista... hauskaa illanviettoa, josta nyt ei sitten sen enempää muistuteta niitä joille se otti koville seuraavana aamuna...

Vilma ja Vilho ainakin löysivät yhteiset leikit.

1247656422_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kummankohan idea oli mennä istumaan autoon?

1247656506_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pikkusen sattui vilposampi ilta, joten Alma sai sukat tumpuiksi. Mutta ei hyttysiä Hymy.

1247656355_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja Oskaria senkun naurattaa.

1248128397_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tai nauratti.

1248128544_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kolme viikkoa lomaa, enää.

Kummallista että näin lomalla siirtää vaan asioita koko ajan. On monta asiaa mitkä piti hoitaa jo pari viikkoa sitten. Ei mitään tärkeitä, mutta kuitenkin...

Oon yrittänyt elää ilman kelloa lomalla, mutta ei sitä oikein osaa. Nytkin painaa mieltä että kello jo 1, pitäis mennä nukkumaan, muuten nukkuu taas huomenna puolille päivän.

Kävin tuossa pitkästä aikaa Lidlissä. Oli hauska näky kun joku oli unohtanut keskelle parkkipaikkaa korinsa. Siinä se nökötti yksinään, enpä käynyt katsomassa, oliko korissa mitään. Tuli vaan mieleen että onneksi on muitakin unohtelijoita, minä kun unohdin kerran lompakon auton katolle ja lähdin huristelemaan, mutta lompakko vaan pysyi katolla...

Nolostunut  no jaa, se vanhojen muisteluista.

Sitten piti vielä käydä toisen kaupan pihalta ostamassa mansikoita.

Siihen ryntäsi eräästä autosta ihme hippi. Rasvanen tukka ja muutenkin epämiellyttävän näköinen. Alkoi työntää myyjätyttösen nenän eteen jotain pankkikortin näköistä ja hoki vaan että onko korttia-onko korttia tjs. Tyttö oli ihan rauhallinen ja sanoi vaan että ei ole,ei ole.

Sitten hiippari kääntyi ympäri ja alkoi mulle sönköttämään että onko korttia? mitä hiivatin korttia??? ei mulla mitään yritin...ja tää vaan jankuttaa mulle ja työntää mulle sitä omaa korttiansa. On mulla ajokortti sanoin, mut sit ajattelin että kohta sieltä voi tulla mitä vaan vaikka nyrkkiä ja pujahdin kauppaan, kun ajattelin että siellä ainakin voi olla vartija, tai myyjät voi hälyttää poliisit jos käy päälle...ja hippiäinen tuli mun perässä... onneks jäi kuitenkin siihen aulaan.

Kävin ostamassa 2 appelsiinia...ja mansikat sain ostaa sitten rauhassa.