..kun muistojeni valtaan jään, minä taas koko lapsuuden nään. Sen kuinka mä pelkäsin öisin ja peittojen alle mä painoin pään. Ja muistan vieläkin, kun hiljaa nyyhkytin, joka narahdus, oli kauhistus, ja mä tunsin suuren kaipuun...

Tommonen laulu tuli päähän, kun tässä odottelin koneen latautumista. Heh. Taidankin laittaa aina alkuun jonkun biisin.

Toi edellinen lause kun tulis BB-Nikon suusta, mä varmaan taas ratkeisin naurusta. Sanoo se "jätkä" melkeinpä mitä vaan, mä nauran kippurassa.

******

Mä oon niin tylsä etten keksi nyt tänne oikein mitään.

Olin raksalla lauantaina pitkästä aikaa. Melkein 3!!! tuntia. Kiesus että rupes väsyttämään se istuskelu siellä, olin vähällä taas nukahtaa sinne.

No yritinhän mä vähän siivoilla, mutku siel ei ollu edes paljo siivoiltavaa, kun ei ole tapahtunut oikeen mitään. Jotain sahanpuruja yms. lakaisin.

M laittoi pari lamppua keittiöön ja pari seinälevyä veskiin. Kyl siinä hetkellisesti tais hikikin melkein tulla kun siivoiltiin takkahuoneesta romuja pois. Tai ei ne romuja. Muutama kottikärryllinen laattoja vietiin pois autotalliin, että ihan jouduin kantohommiin.

Mietin junassa tänään mitä tänne laittais, mut nyt on jo unohtunut.

Niin sitä piti, pitäis keksiä mitä tekis matkalahjakortille. Mul olis viel 150 euron lahjakortti joulukuun alkuun voimassa. Vois maksaa puoliks jonkun kans reissun ja vähentää siitä toi 150e. On vaan ehkä hiukan kalliita SMT:n matkat. Eikä rahaa saa käyttää online-matkoihin jotka olis vähän halvempia. En mie tiiä, mitä tekis...

Piippu, joka näkyy keittiöni ikkunasta. Mummelit jää monesti katselemaan ohi kulkiessaan.

1852907.jpg