Bb-talo - tänään kuultua....Tellun majava on vilahtanut talossa, joten huomenna Tellu sheivaa suihkussa.

Oletkos ikinä saunassa ollessasi - juonut kahvia? Mä tein sitä tänään. Tuli niin kiire saunaan ja kahvia oli saatava. Hyvää oli, paitsi siinä lasista kahvia juodessa lasi rupes lopussa kuumenemaan pikku hiljaa.

Voihan siel saunassa tehdä vaik mitä, on siel luettu lehtiä ja jopa koulukirjoja. Siitähän se tietysti johtuu ettei kokeet aina menny niin hyvin, ei ois pitäny lukee kuumassa saunassa - voin kertoa.

Sinnittelin pitkään että facebookkiin en ainakaan mee, vaan tulipa sitten sekin päivä. En mä siel aio päivystää, satunnaisesti vaan kuten tänään koska Maija oli nähny mut siellä. Ihan kuvakin meikäläisestä siel nyt sit on.

Voihan vitsit sentään et säikahdin tänään -

oon osallistunu Voicen unelmakengät kisaan. Ei aluks pitänyt. Ärsyttää kyllä kun aamulla jengi vaan nukkuu ja kisaan on osallistuttu ja sit tuntemattomat soittelee niille et soita, oot voittanu kengät, sit ne soittaa ja örisee unenpöpperössä "oon vissiin voittanu jotain, joku tuntematon soitti mulle".

Ja siis mullahan on niin pieni jalkakin että hukkaan menis jos voittaisin, ne kengät on aivan varmasti liian isot. Niin mut se säikähdys -olen aina radion/netin ääressä kun päivän aikana kolmesti ilmotetaan voittaja, (15min aikaa soittaa radioon) PAITSI tänään, poliisit sekoitti mun pään ;) 

Poliisit tuli koululle, menin kuuntelemaan niitä ja kun tulin sieltä takas huoneeseen oli arvonta mennyt. Katsoin netistä nimen ja näin vain voittajan sukunimen. SAMA KUN MULLA!  kerkesin jo sanoo "EI!" mut onneks, onneks tällä kertaa en voittanu, etunimi oli väärä. Tänään en olis halunnut voittaa...