Peikkotyttö Menninkäinen oli löytänyt hienon biisin you tubesta. Oli aivan pakko laittaa se tähän tänään.

R.I.P Aki. 

KOSKA KUITENKIN HALUATTE LAULAA MUKANA...

Mullonikäväsua (Sirkesalo)

Mullon ikävä sua
vaikka seisot metrin päässä,
seisot metrin päässä
Voisit olla vaikka Päiväntasaajalla, kuun
pimeällä puolella taikka veden alla
minua kun hiljaisuuden vasaralla lyöt
ja siksi valvon yöt

Mullon ikävä sua
enkä tiedä minne mennä,
tiedä minne mennä
Tukahtunut raivo meistä vallan otti
Kaksi onnetonta, tuplajättipotti
Tänään emme voita onnennumeroita jos
mä olen palkintos

Mullon ikävä sua
ja sullon ikävä mua
Eikä kumpikaan tahtois
epäonnistua
Tämä sekava reitti
meitä harhaan vie
Kohta pitäis löytää
joku toinen tie

Mullon ikävä sua
Etsä kuule kun mä huudan,
kuule kun mä huudan:
Tulisitko pois jo Päiväntasaajalta
Syliin sukeltaisit valtameren alta
Ilma välillämme tuntuu painavalta nyt
kun kuorees käperryt

Mullon ikävä sua
ja sullon ikävä mua
Eikä kumpikaan tahtois
epäonnistua
Tämä sekava reitti
meitä harhaan vie
Kohta pitäis löytää
joku toinen tie

Mullon ikävä sua
vaikka seisot metrin päässä,
seisot metrin päässä
Tulisitko pois jo Päiväntasaajalta
Syliin sukeltaisit valtameren alta
Ilma välillämme tuntuu raikkaammalta jos
sä näytät aurinkos

Jos sä näytät aurinkos
Jos sä näytät aurinkos
Hei, näytä mulle aurinkos