Tänään tulee aivan liikaa ohjelmaa teeveestä. Kiirettä pitää että ehtii tehdä siinä sivussa ne pakolliset.

Ja nukkumaankin kun pääsis ajoissa, eli 22 mennessä.

Facebookissa piti vaan piipahtaa mutta se jurnuttaa toisessa ikkunassa niin hitaasti ettei pääse eteenpäin. Siel on oikeestaan hauskinta tietokilpailut elokuvista ja niiden tähdistä ja testit.

Katselin frendejä sillä silmällä koska olin kerran testannut jo itseni Chandleriksi. Hih, olinkohan ymmärtänyt kaikki kysymykset mun vähän käytetyllä englannin taidollani.

Laulaja olin Bruce Springsteen (olen joskus tykännyt tosi paljon).

Frasierista olin Niles (jee,suosikkihahmoni siitä).8-1-09.jpg

Täydelliset naiset, minä ja Bree (just joo, ja milläköhän perusteella)

Ja lopuksi Salkkareista AMI ja siitä en voi valittaa, olihan kysymykset suomeksi....

Ei maar, nyt täytyy mennä katsomaan mitä yhteistä meistä löytyy Breen kanssa. 150x150-desperate-housewives-bree.jpg?ke